lauantai 21. helmikuuta 2015

#7 kht Credeyn kisat 21.2!


Oon nyt reipas ja teen tän postauksen jo tänään, kisapäivänä. Eli tosiaan tänään olin kht Credeyn (ei Crendey, ei siis ollut mun kisat) kisoissa Bono mukana. Kun paikanpäälle saavuin, yllätyin todella suurta ihmismäärää, haha! :D Olin siellä siis suurimmaksi osaksi Karolinan (instassa @secretariaat) ja Selman (@lehtikaruselli) kanssa, mutta myös monelle muulle siellä puhuin, ja ehdottomasti haluaisin tutustua moneen niistä paremmin !





Oli ihan superkivat kisat, mulla ainakin oli tosi hauskaa ! Olin myymässä, mutta pariin luokkaankin menin. Ne tais olla vaan ne kaks pienintä, koska en uskaltanu noin talviaikaan siellä kovin korkeita hyppiä, vaikkei kenttä niin jäinen ollutkaan. Mulla ei muuten ole musta tuolta kisoista yhtään kuvaa, enkä edes halunnut ottaa niitä ja muutenkin kuvaaminen jäi aika vähäksi, enkä kenenkään suorituksista ottanut yhtäkään kuvaa omalla kamerallani.. :D





Olin jo todella unohtanut miten kivaa kepparikisoissa on, vois kyl oikeesti alkaa käydä tollasis taas enemmän niinku pari vuotta sitte ! :D Kunhan vaan sais taas treenailtuu "vähän" noita askelia paremmaks ja muutenkin ratoja (sekä niiden muistamista :D). Kesää odotellessa.. 

Mutta kuitenkin, tällänen postaus tälläkertaa, toivottavasti tykkäsitte ! :) Haluatteko tälläisiä kisapostauksia vielä jatkossakin? Ja tosiaan, seuraavat kisat oiskin jo maaliskuussa (kht Mekkalan, Tuiskutuulen ja Coralinen sisäkisat), jos vaan sinne suinkin pääsen ! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti